A Koordinációs és Humánigazgatási Osztály (a továbbiakban: KOHI) 2008. évtől az iskola igazgatójának közvetlen alárendeltségében és irányításával működő, osztály jogállású szervezeti elem. Vezetője az osztályvezető. Az osztály az intézmény többi szervezeti elemével mellérendeltségi viszonyban áll. Az osztály működését, feladat- és hatáskörét a jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, iskolai belső normák és az igazgató utasításai határozzák meg.
A KOHI feladat- és hatásköre:
- végzi az állományba kerülők pályáztatásával, kiválasztásával, kinevezésével kapcsolatos feladatokat,
- előkészíti az állományban lévők szolgálati viszonyát érintő munkáltatói intézkedéseket,
- koordinálja az állomány képzésével, továbbképzésével kapcsolatos feladatokat,
- tervezi és döntésre előkészíti a személyzeti-munkaügyi vonatkozású döntéseket, elkészíti és nyilvántartja az ehhez szükséges, vagy ennek eredményeként keletkezett okmányokat,
- ellátja a személyi állomány előmenetelének biztosításával összefüggő személyzeti feladatokat,
- végzi a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel kapcsolatos feladatokat,
- végrehajtja a nemzetbiztonsági ellenőrzésekkel kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a minősített adatok védelmével és kezelésével kapcsolatos szakmai feladatokat,
- ellátja intézményi szinten az adatvédelmi tisztviselő hatáskörébe tartozó feladatokat,
- végzi a személyi- és nyugdíjas állomány szociális és kegyeleti gondoskodásával kapcsolatos feladatokat,
- kezeli a Személyügyi Támogató és Nyilvántartó Rendszert,
- végzi a megbízási szerződések megkötésével kapcsolatos feladatokat,
- biztosítja az állomány egészségügyi- és pszichológiai alapellátását, fogászati ellátását, a jogszabályban előírt szűrő és alkalmassági vizsgálatok elvégzését,
- végzi a közegészségügyi és járványügyi feladatokkal kapcsolatos feladatokat,
- végzi és ellátja az iskolában bekövetkező balesetekhez, sérülésekhez és megbetegedésekhez kapcsolódó szakmai feladatokat,
- végrehajtja a környezet egészségügyi feladatok ellátásához kötődő szakmai feladatokat,
- ellátja a személyi- és tanulói állomány időszakos vagy soron kívüli pszichikai alkalmasságvizsgálatához kapcsolódó szakmai feladatokat,
- közreműködik az iskola szerződéseinek előkészítésében, megkötésében,
- közreműködik az iskola lejárt követeléseinek behajtásában,
- végrehajtja az iskola belső normatervezeteivel kapcsolatos koordinációs tevékenységet,
- koordinálja az iskola közérdekű adatainak honlapon történő közzétételét és ezzel kapcsolatos adatszolgáltatást teljesít,
- tervezi, szervezi és irányítja az iskola ügyeleti szolgálatát,
- tervezi, szervezi és irányítja az iskola tanintézeti gyakorlatát,
- ellátja a tanulói fegyelemkezelő tevékenység keretén belül a fegyelmi eljárás lefolytatásával kapcsolatos feladatokat,
- végzi az iskola saját, továbbá az iskolára átrendelt hivatásos állományával kapcsolatos fegyelemkezelő szakmai munkát,
- végrehajtja a védelemigazgatási feladatokat,
- ellátja az iskolai rendezvények szervezésével kapcsolatos feladatokat,
- részt vesz az iskola külső-, belső PR feladatainak tervezésében, szervezésében, végrehajtásában,
- végzi az iskola nemzetközi kapcsolataiból adódó szervezési feladatokat,
- az iskola külső és belső arculati megjelenítéséhez szükséges anyagok, rendezvények dokumentálásához fotók, videók készítése
- gondoskodik az iskola iratkezelési szabályzata szerint az iskolában keletkezett vagy iskolára érkezett iratok kezeléséről, az ügyviteli munka ellátásáról,
- felügyeli, koordinálja, ellenőrzi az iskola szervezeti elemeinek iratkezelő tevékenységét,
- figyelemmel kíséri az igazgató napi programjának alakulását, a programok megvalósításához szükséges feltételeket biztosítja,
- segíti az igazgatói adminisztrációt,
- végzi az elemző-értékelő munkával kapcsolatos feladatokat,
- együttműködik az érdekképviseleti szervekkel,
- kapcsolatot tart a társ rendvédelmi technikummal, területi rendvédelmi szervekkel, más hivatalos szervekkel, hatóságokkal, társadalmi szervekkel, szervezetekkel,
- végrehajtja a szükséges nyilvántartásokhoz, jelentésekhez kapcsolódó feladatokat,
- statisztikai adatszolgáltatást teljesít a jogszabályokban meghatározott esetekben
Szervezeti felépítés:
Osztályvezető:
Győrné Urbán Evelin
1. ép. 1. em. 118. iroda BM: 50-02
Osztályvezető helyettes:
Dr. Hanyiszkó Zsuzsa r. alezredes
1. ép. 1. em. 113. iroda BM: 50-06
Alosztályvezető:
Kovács Tamás r. alezredes
Előadók:
Dr. Balázs Szonja kiemelt főelőadó (jogi)
Gazsi Melinda főelőadó (koordináció)
Taraszovics Zsuzsa kiemelt főelőadó (személyzeti - munkaügyi)
Szántóné Sipos Beáta kiemelt főelőadó (személyzeti - munkaügyi)
Doszpoly Roland főelőadó (multimédia főelőadó)
Ügykezelés:
Lukács Zsófia ügykezelésvezető
Szaszkóné Földeák Zsanett előadó
Több munkafolyamatot ellátó ügyviteli alkalmazott:
Balla-Gyenes Emőke
Ügyeletes:
Gyarmati Róbert r. főtörzszászlós
Gégény Róbert r. főtörzszászlós
Kapi László r. főtörzszászlós
Leskó Krisztián r. törzszászlós
Soós Gyula r. főtörzszászlós
Varga Balázs r. főtörzszászlós
Szolgálatparancsnok-helyettes:
Hován Szabolcs r. főtörzsőrmester
Lánczi Attila c. r. törzszászlós
Pető István c. r. zászlós
Taraszovics Zoltán r. törzsőrmester
Zolotnoky Szidónia c. r. törzszászlós
Egészségügyi szolgálat:
Farkas Istvánné Dr. Csikós Mária Márta (szakorvos)
Dr. Székely Aranka (foglalkozás egészségügyi orvos)
Dr. Patkó Eszter (fogorvos)
Dr. Tisza-Kiss Judit (fogorvos)
Babarcsik Andrea asszisztens (fogászati)
Kovács Emilia asszisztens (általános)
Tóthné Gergely Kornélia asszisztens (pszichológiai)
Girhiny-Varró Gabriella pszichológus




