Hozzáférhetőségi eszközök

A Koordinációs és Humánigazgatási Osztály (a továbbiakban: KOHI) 2008. évtől az iskola igazgatójának közvetlen alárendeltségében és irányításával működő, osztály jogállású szervezeti elem. Vezetője az osztályvezető. Az osztály az intézmény többi szervezeti elemével mellérendeltségi viszonyban áll. Az osztály működését, feladat- és hatáskörét a jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, iskolai belső normák és az igazgató utasításai határozzák meg.

A KOHI feladat- és hatásköre:
-    végzi az állományba kerülők pályáztatásával, kiválasztásával, kinevezésével kapcsolatos feladatokat,
-    előkészíti az állományban lévők szolgálati viszonyát érintő munkáltatói intézkedéseket,
-    koordinálja az állomány képzésével, továbbképzésével kapcsolatos feladatokat,
-    tervezi és döntésre előkészíti a személyzeti-munkaügyi vonatkozású döntéseket, elkészíti és nyilvántartja az ehhez szükséges, vagy ennek eredményeként keletkezett okmányokat,
-    ellátja a személyi állomány előmenetelének biztosításával összefüggő személyzeti feladatokat,
-    végzi a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel kapcsolatos feladatokat,
-    végrehajtja a nemzetbiztonsági ellenőrzésekkel kapcsolatos feladatokat,
-    ellátja a minősített adatok védelmével és kezelésével kapcsolatos szakmai feladatokat,
-    ellátja intézményi szinten az adatvédelmi tisztviselő hatáskörébe tartozó feladatokat,
-    végzi a személyi- és nyugdíjas állomány szociális és kegyeleti gondoskodásával kapcsolatos feladatokat,
-    kezeli a Személyügyi Támogató és Nyilvántartó Rendszert,   
-    végzi a megbízási szerződések megkötésével kapcsolatos feladatokat,
-    biztosítja az állomány egészségügyi- és pszichológiai alapellátását, fogászati ellátását, a jogszabályban előírt szűrő és alkalmassági vizsgálatok elvégzését,
-    végzi a közegészségügyi és járványügyi feladatokkal kapcsolatos feladatokat,
-    végzi és ellátja az iskolában bekövetkező balesetekhez, sérülésekhez és megbetegedésekhez kapcsolódó szakmai feladatokat,
-     végrehajtja a környezet egészségügyi feladatok ellátásához kötődő szakmai feladatokat,
-    ellátja a személyi- és tanulói állomány időszakos vagy soron kívüli pszichikai alkalmasságvizsgálatához kapcsolódó szakmai feladatokat,
-    közreműködik az iskola szerződéseinek előkészítésében, megkötésében,
-    közreműködik az iskola lejárt követeléseinek behajtásában,
-    végrehajtja az iskola belső normatervezeteivel kapcsolatos koordinációs tevékenységet,
-    koordinálja az iskola közérdekű adatainak honlapon történő közzétételét és ezzel kapcsolatos adatszolgáltatást teljesít,
-    tervezi, szervezi és irányítja az iskola ügyeleti szolgálatát,
-    tervezi, szervezi és irányítja az iskola tanintézeti gyakorlatát,
-    ellátja a tanulói fegyelemkezelő tevékenység keretén belül a fegyelmi eljárás lefolytatásával kapcsolatos feladatokat,
-    végzi az iskola saját, továbbá az iskolára átrendelt hivatásos állományával kapcsolatos fegyelemkezelő szakmai munkát,
-    végrehajtja a védelemigazgatási feladatokat,
-    ellátja az iskolai rendezvények szervezésével kapcsolatos feladatokat,
-    részt vesz az iskola külső-, belső PR feladatainak tervezésében, szervezésében, végrehajtásában,
-    végzi az iskola nemzetközi kapcsolataiból adódó szervezési feladatokat,
-    az iskola külső és belső arculati megjelenítéséhez szükséges anyagok, rendezvények dokumentálásához fotók, videók készítése
-    gondoskodik az iskola iratkezelési szabályzata szerint az iskolában keletkezett vagy iskolára érkezett iratok kezeléséről, az ügyviteli munka ellátásáról,
-    felügyeli, koordinálja, ellenőrzi az iskola szervezeti elemeinek iratkezelő tevékenységét,
-    figyelemmel kíséri az igazgató napi programjának alakulását, a programok megvalósításához szükséges feltételeket biztosítja,
-    segíti az igazgatói adminisztrációt,
-    végzi az elemző-értékelő munkával kapcsolatos feladatokat,
-    együttműködik az érdekképviseleti szervekkel,
-    kapcsolatot tart a társ rendvédelmi technikummal, területi rendvédelmi szervekkel, más hivatalos szervekkel, hatóságokkal, társadalmi szervekkel, szervezetekkel,
-    végrehajtja a szükséges nyilvántartásokhoz, jelentésekhez kapcsolódó feladatokat,
-    statisztikai adatszolgáltatást teljesít a jogszabályokban meghatározott esetekben


Szervezeti felépítés:

Osztályvezető:
Győrné Urbán Evelin
1. ép. 1. em. 118. iroda BM: 50-02

Osztályvezető helyettes:
Dr. Hanyiszkó Zsuzsa r. alezredes
1. ép. 1. em. 113. iroda BM: 50-06

Alosztályvezető:
Kovács Tamás r. alezredes

Előadók:
Dr. Balázs Szonja kiemelt főelőadó (jogi)

Gazsi Melinda főelőadó (koordináció)

Taraszovics Zsuzsa kiemelt főelőadó (személyzeti - munkaügyi)

Szántóné Sipos Beáta kiemelt főelőadó (személyzeti - munkaügyi)

Doszpoly Roland főelőadó (multimédia főelőadó)

 

Ügykezelés:
Lukács Zsófia ügykezelésvezető

Szaszkóné Földeák Zsanett előadó

 

Több munkafolyamatot ellátó ügyviteli alkalmazott:
Balla-Gyenes Emőke

Ügyeletes:
Gyarmati Róbert r. főtörzszászlós
Gégény Róbert r. főtörzszászlós
Kapi László r. főtörzszászlós
Leskó Krisztián r. törzszászlós
Soós Gyula r. főtörzszászlós
Varga Balázs r. főtörzszászlós

Szolgálatparancsnok-helyettes:
Hován Szabolcs r. főtörzsőrmester
Lánczi Attila c. r. törzszászlós
Pető István c. r. zászlós
Taraszovics Zoltán r. törzsőrmester
Zolotnoky Szidónia c. r. törzszászlós

Egészségügyi szolgálat:
Farkas Istvánné Dr. Csikós Mária Márta (szakorvos)

Dr. Székely Aranka (foglalkozás egészségügyi orvos)

Dr. Patkó Eszter (fogorvos)

Dr. Tisza-Kiss Judit (fogorvos)

Babarcsik Andrea asszisztens (fogászati)

Kovács Emilia asszisztens (általános)

Tóthné Gergely Kornélia asszisztens (pszichológiai)

Girhiny-Varró Gabriella pszichológus

MRVT facebook oldala|MRVT youtube csatornája