2023 október 20-án az osztályunk a 103 osztály egy kirándulást szervezett a Bükkbe. Ezt megelőzően az iskola DÖK napján, az ott megrendezett versenyeken elért eredményünk alapján pénzjutalmat nyertünk. Ezt mindenképpen hasznos, az osztály épülését is szolgáló programon szerettük volna elkölteni. Szeretnénk megköszönni Farkas Gábor r. dandártábornok úrnak, hogy lehetővé tette az osztálynak a kirándulást. Ez egy remek lehetőség volt, hogy még jobban összekovácsolódjunk, mint egy csapat. A Bükk minden évszakban csodaszép, de most ősszel a legszínesebb. A Bodnár Gábor cserkészparktól indultunk, fel a Molnár sziklához, tovább a Szeleta-barlanghoz, majd a nemrégiben felújított Zsófia kilátóhoz, aztán a Lencsés forráshoz. Innen vissza a Hámori tó mellett Lillafüredre.  Lillafüreden egy finom ebédet fogyaszthattunk el egy remek étteremben, ahonnan a Hámori tóra nyílt kilátás.

Az osztály többsége az Alföldön él, így a kisebb-nagyobb meredeknek tűnő hegyek is szokatlanok voltak számunkra. Egy jól „összedolgozott” csapatként mentünk előre, a hozzáállása mindenkinek az volt, hogy segítsünk egymásnak felkaptatni az emelkedőkön, leereszkedni a barlangokba, szépen egységben, összedolgozva. Számunkra az is egy pozitív dolog volt, hogy más túrázókkal találkozva nem elmentünk el egymás mellet szó nélkül, hiába nem ismertük egymást, hanem kedvesen, mosolyogva köszöntek, ami mi is viszonoztunk az irányukba.  A csapat jó hangulatban beszélgetve jókedvűen haladt az egész út alatt. Előszőr nem gondoltunk bele igazán, hogy milyen is egy igazi túrázás, ahol rendesen elfárad az ember, csúszunk, mászunk, és már csak arra vágyunk, hogy megálljuk, de úgy gondoljuk mindenképp megérte. Egy igazán szép élménnyel gazdagodva zárhattuk az iskolai időszakot, az őszi szünet és a ránk váró vizsgák előtt.

Írta:

Tóth Anikó 103. o. osztálytitkár

Bárány Zoltán c. r. alezredes osztályfőnök

MRVT facebook oldala|MRVT youtube csatornája